وسپی های بانکوک دست موساد را رو کردند

ما چند روز بعد بسیاری از مطبوعات آمریکایی فاش کردند که فرد یاد شده به شهادت همسایگان و دوستانش، فردی دائم الخمر است.»
این وب سایت در ادامه نوشت: «چند ماه بعد، روز چهارشنبه، یک تبعه ایرانی بر اثر انفجار بمب در بانکوک مجروح شد و بلافاصله صهیونیست ها با همکاری برخی محافل در تایلند ادعا کردند فرد یاد شده قصد عملیات تروریستی علیه صهیونیست ها را داشته اما خود مجروح شده است! ولی روزنامه "بانکوک پست" (BangkokPost) گزارشی همراه با عکس منتشر کرد که نشان می دهد فرد مظنون و دو تن از دوستانش، در مدت چند روز اقامت در بانکوک مشغول شرب خمر و هرزگی با روسپیان بوده اند.»
به نوشته سایت باراک اوباما، یکی از روسپیان مذکور که از سوی پلیس احضار شده، به روزنامه بانکوک پست می گوید: «به همراه دوستانم از هشتم تا سیزدهم فوریه در خانه افراد دستگیر شده به سر بردیم. آنها مدام مشروبات الکلی می نوشیدند و اسنوکر بازی می کردند.»
این منبع ادامه می دهد: «نکته دیگری که سناریوی موساد را مضحک تر از این می کند، گزارش بانکوک پست است مبنی بر اینکه "مسعود مرادی" [فرد مجروح شده] دو بمب روی تاکسی که او را سوار نکرده بود انداخت اما بمب کمانه کرد و خود وی هدف قرار گرفت و بلافاصله دو پایش قطع شد!»
سایت باراک اوباما در خاتمه یادآور می شود: «در صحنه سازی اخیر در دهلی نو که ادعا شد مهاجمان قصد ترور همسر وابسته نظامی اسرائیل در هند را داشته اند، مهاجمان، بمب را -به شیوه همیشگی موساد- به خودرو چسبانده اند! نمایش های مضحک صهیونیست ها طی هفته گذشته در تایلند و هند و گرجستان در حالی است که حتی یک صهیونیست نیز در صحنه سازی های مذکور کشته نشده است.»
بنا بر گزارش تکمیلی سرویس سیاسی جام نیوز به نقل از پایگاه اینترنتی تلویزیون فارسی بی بی سی (BBCPersian) سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند، این ادعا را که مظنونین حادثه انفجار بمب در بانکوک با ایران مرتبط بوده اند بی اساس دانست. این وب سایت نوشت: «آقای "مجید بیزمارک" در مصاحبه اختصاصی با روزنامه "نیشن" (Nation) که شنبه 29بهمن ماه منتشر شده، هر گونه ارتباط میان ایران و این انفجارها را که در مرکز شهر بانکوک اتفاق افتاد، رد کرد. او با اشاره به اینکه در مورد تابعیت مظنونین این انفجارها تردیدهایی وجود دارد، افزود: ایران این حوادث را قویا محکوم می کند.»
وب سایت بی بی سی فارسی اضافه کرد: «به گفته سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند، این حادثه توسط رژیم صهیونیستی طراحی شده و آن ها قصد دارند روابط ایران و تایلند و همچنین ثبات دنیا را به خطر بیندازند. به گفته وی، سفارت ایران در تایلند آماده همکاری با مقامات تایلندی برای بررسی ماجراست.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 218
بازدید دیروز : 381
بازدید هفته : 608
بازدید ماه : 599
بازدید کل : 72393
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket